ملت ایران دست اندركار خلق حماسه ای دیگر در بهمن پیروزی است
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی از چهار گوشه ایران اسلامی، همزمان با نخستین ساعات روز '22 بهمن ماه هزار و سی صد و نود' آحاد مردم از زن و مرد، پیر و جوان با در دست داشتن پرچمهای سه رنگ ایران مزین به كلمه طیبه 'الله' و عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی 'خمینی كبیر' و خلف صالحش 'حضرت آیت الله العظمی خامنه ای' به خیابانها آمده اند تا بار دیگر حماسه آزادگی، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر مستكبرین عالم به نمایش گذارند.

ایرانیان از هر رنگ و نژاد و مذهب، شیعه و سنی، ترك و كرد، لر و عرب، بلوچ و تركمن... امروز می آیند تا فریاد زنند 'بیش از سه دهه پیش انقلابی در این سرزمین رخ داد كه انفجار نور بود.'

نوری كه تئوریسینهای انقلاب و تئوریهای بشرساخته در شرق و غرب عالم را مبهوت و قاصر از تحلیل نموده است، همانها كه برای انقلابها مراحلی از ظهور تا سقوط و نابودی را نسخه پیچ می كنند.

اما مردم ایران اسلامی بار دیگر به صحنه می آیند تا فریاد زنند 'مهمتر از انقلاب كردن، انقلابی ماندن است' كه نظام جمهوری اسلامی در متن بالنده خود نشان داد به رغم هشت سال جنگ تحمیلی و تمامی ترورها، توطئه ها، تحریمها و تهدیدهای مداوم و نخ نما هنوز ظرفیت انقلابسازی و عمل انقلابی را به تمام و در حد كمال در خود حفظ كرده و با دمیدن روح بیداری به ملتهای جهان و بسترسازی معنوی برای بیداری اسلامی در منطقه، همچنان به پیش می رود.

در این میان، عكسهای بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در دستان مردم به خصوص جوانان رشید ایرانی و شعارهای پرشعور حمایت از ولایت و رهبری ولایت فقیه در راهپیمایی 22 بهمن هسته مركزی پیام جشن سالگرد پیروزی انقلاب است.

انقلاب ما شكل گرفت، پیروز شد و همچنان تاثیرگذار و بالنده به پیش می رود زیرا در سایه سار و همراه ولایت و رهبری دینی و معتقد به مفهوم شهادت آن هم از نوع حسینی و عاشورایی برگرفته از قرآن كریم، سنت رسول اكرم(ص) و اهل بیت(ع) حركت می كند لذا فضل و نصر الهی موید آن است.

جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط ایران از خوی و ماكو در شمال غرب تا چابهار در جنوب شرق، از سرخس در شمال شرق تا خرمشهر و آبادان در جنوب غرب و از پاوه و قصرشیرین در غرب تا بیرجند و زاهدان در شرق كشور گرچه در ظاهر نمایشی ملی است اما امروز در گستره جهان كیست كه نداند پیام و مفهوم این حضور میلیونی، ابعادی جهانشمول به پهنای تاریخ بشر را در خود نهفته دارد.

همچنین مردم ما آمده اند تا بار دیگر در همایشی مردمی ماهیت فرهنگی و انسانی انقلاب اسلامی را ابلاغ كنند و با حضور موقر توده های میلیونی خود نشان دهند یكپارچه و متحد پاسدار حریم سرزمین ولایتمدار ایران اسلامی هستند و در برابر كوچكترین حركت خام اندیشانه دشمنان انسانیت و آزادگی، بیدار و هوشیار تا مرز شهادت آماده جانفشانی در ركاب رهبری و تداوم بخش آرمانهای انقلاب اسلامی هستند.





:: برچسب‌ها: گل , سان , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: